piątek, 18 maja 2012

Itazura na kiss! czyli jak zdobyć faceta przy szansach równych 0%

Przepraszam moi drodzy że tym razem nie powstał artykuł na temat japońskiego stylu ale muszę się bardziej przygotować do dalszej charakterystyki. Ty razem jednak chciałam wam zarekomendować pewne anime... dla mnie szczególne, które każdego napełni optymizmem po poznaniu przeżyć głównej bohaterki Kotoko Aihary. Czyli po prostu zapraszam do obejrzenia....

Itazura na kiss! 

Para głównych bohaterów.
Zakochana od dwóch lat, młoda uczennica klasy 3F, Kotoko Ahira postanawia wyznać swoje uczucie najpopularniejszemu chłopakowi w szkole poprzez podarowanie mu miłosnego listu, ten jednak odrzuca jej uczucia i nie chce nawet przeczytać listu dziewczyny, to powoduje że staje się ona głównym tematem plotek w swojej szkole.

Kotoko Ahira
Dziewczyna jest załamana z powodu złamanego serca, ale na tym jej nieszczęście się nie kończy, w wyniku słabego trzęsienia ziemi jej dom ulega zburzeniu, biedna Kotoko zostaje bez domu. Z pomocą oferuje się przyjaciel ojca Kotako który zaprasza ich do swojego domu. Nieoczekiwanie okazuje się że przyjaciel ojca Kotako jest ojcem jej największej miłości, Naokiego Irie.
Chłopak jest dla niej okropny, a dziewczyna jest dla niego nikim, dręczy go jej zachowania i ma jej dość.... Jednak jak to mówią, od nienawiści do miłości tylko kilka kroków, a jak to stwierdził Naoki: Dziś cie nienawidzę...ale jutro mogę cie pokochać" czy jakoś tak. xD

Naoki Irie
Anime dobre dla dziewczyn lubiące romanse pomieszane z komedią, a na pewno dla dziewczyn które są tak emocjonalne jak ja, przyznam się że płakałam przynajmniej cztery razy. Zdecydowanie mogę przyznać że Itazura no Kiss to jedno z najlepszych anime typu romans/komedia które oglądałam w swoim pięcioletnim stażu z anime, nie byłam w stanie oderwać wzroku, a mój seans trwał 10 godzin... Seria 25 odcinków trwająca 24 min, ale uważam, że warto!

 


Widzicie tą głupiutką uroczą uczennicę? Czeka tylko, abyście poznali jej historie.

Jedynym minusem anime jest fakt że autor mangi Itazura na kiss,  Kaoru Tada zmarł nie kończąc serii przez co i samo anime jest niedokończone, a nad dalszą historią Kotako musimy postawić pytajnik. Jednak w dalszym ciągu namawiam do oglądania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz