piątek, 18 kwietnia 2014

Kiedy cały świat jest winny naszym kompleksom - Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!

Dzisiaj znowu pragnę przedstawić wam anime które wyszło w roku 2013, które jakiś czas temu miałam okazję zobaczyć. Tym razem będzie to komedia której tytuł jest tak długi że pewnie prawie nikomu nie pozostanie w pamięci, ale liczę że samo anime jednak coś po sobie pozostawi. 

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!



Główna bohaterka tego anime Tomoko Kuroki jest wyhiperbolizowaną wersją przeciętnych nastolatek. Dziewczyna nie umie dostrzegać w sobie żadnych wartości i cały czas dąży do bycia popularną. Zakompleksiona dziewczyna wielokrotnie ponosi na swojej drodze klęskę, za którą obwinia cały otaczający ją świat.

Chciała pochwalić się małej dziewczynce że ma chłopaka więc zrobiła sobie kilka malinek odkurzaczem. 

Nowa szkoła, a co za tym idzie nowi ludzie, to doskonały moment na zrobienie dobrego wrażenia. Do tego potrzeba jednak wyglądu, porządnych zainteresowań, sukcesów, porządnych znajomych i przystojnego chłopaka. Przynajmniej tak myśli główna bohaterka tego anime i kto wie może to wszystko było by dla niej możliwe gdyby nie paniczny lęk przed rozmawianiem z kimkolwiek, zamiast tego woli siedzieć w odosobnieniu, z dala od ludzi. Nawet sposób w jaki spędza wolny czas jest powodem do powstania kolejnych kompleksów na punkcie swojej osoby. Jednak przejdę do sedna. Dziewczyna jest otaku, co za tym idzie za bardzo wkręca się w świat mangi i gier komputerowych, w szczególności tych typu jak poderwać chłopaka.
Czy uda jej się pokonać kompleksy i spełni się w końcu jej marzenie o popularności? Zobaczcie sami. :) 


MUZYKA:

Jeśli chodzi o muzykę nie urzekła mnie ona jakoś specjalnie, opening jest dość ciekawy, ale to nie to co chciałam zobaczyć w tym anime. Co do endingu, jest bez zarzutów. Jeśli chodzi o udźwiękowienie anime było w porządku, nie mam mu nic do zarzucenie, jednak nie robi też jakiś furory, jest i tyle. 

  




OGÓLNE PLUSY:

- Kolejna ciekawa historia, spodobał mi się pomysł ukazania mega zakompleksionej dziewczyny która za wszelką cenę próbuje się zmienić.    


MOJA OCENA:

7,5/10

Ciekawa historia nie ma co ukrywać, idzie się dobrze pośmiać, ale niestety moja ocena jest właśnie taka. Anime nie zaimponowało mi niczym poza bardzo ciekawą historią, zastanawiałam się czy nie powinnam jeszcze zaniżyć, ale wtedy mogła bym skrzywdzić to anime, bo na prawdę warto je obejrzeć, z resztą sami się przekonajcie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz