czwartek, 24 kwietnia 2014

Drama która poruszyła moje serce! Itazura na kiss ~ Love in Tokyo.

Numer 1!

Już od kilku lat oglądam dramy dostępne na polskich portalach. Mogę powiedzieć nawet że czasem potrafią urzec mnie bardziej niż niejedno anime. Dramy które najczęściej oglądam to komedie romantyczne lub po prostu romanse połączone z okruchami życia, i chociaż nie lubię oglądać typowych romansów produkcji amerykańskich czy europejskich to te azjatyckie wyjątkowo mi się podobają, mają w sobie coś subtelniejszego i prawdziwszego, szczególnie moje faworytki - dramy japońskie. Przejdę jednak do sedna. Po kilku latach trafiłam na dramę która wyjątkowo mnie oczarowała i wylałam przy niej nie jedną łzę, ale też przyniosła mi dużo uśmiechu i radości. Japońska drama którą pokochałam i czuję że już zawsze będzie to mój  numer jeden.

ITAZURA NA KISS 
                   ~ LOVE IN TOKYO



Można powiedzieć że sama drama powstała zdecydowanie niedawno bo w 2013 roku. Drama na podstawie mangi Itazura na kiss, na podstawie której powstało również anime (<-link) o którym pisałam już dość dawno. Nie będę więc opisywać tej dramy ponieważ jest to nieco okrojona wersja anime. 



Drama ta jest naprawdę dobrze nagrana, sytuacje w niej wyglądają bardzo naturalnie a sama obsada jest idealnie wpasowana w cały film, do tego rewelacyjny podkład dźwiękowy po prostu nic dodać nic ująć. 




Mogła bym napisać o tej dramie bardzo dużo ale wolała bym żebyście sami ją zobaczyli bo naprawdę warto. Dla chętnych podaję link gdzie można ją obejrzeć, chociaż bardziej polecam pobrać ją sobie na chomikuj.pl :)


SERDECZNIE POLECAM!
U MNIE 11/10







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz