wtorek, 30 października 2012

Anioł ?

Angel Beats!






Historia nie z tego świata i to dosłownie. Miejscem akcji jest świat do którego odchodzą dusze młodych ludzi. Tam też mogą żyć lub trafić w pewien sposób do lepszego świata, jak zobaczycie już sami. Oprócz dusz które tam trafiły znajdują się tam osobniki nazywane NPC sztucznie pracujące jednostki tego świata.
Piękna historia, o ludzkich pragnieniach, cierpieniach i dążeniu do osiągnięcia szczęścia i spełnienia marzeń.
W tym wypadku nie chciała bym opowiadać zbyt wiele, a raczej namawiam żeby zobaczyć to anime bez czytania jakiejkolwiek konkretnej recenzji.



Ocena:
Oczywiście jest to tylko i wyłącznie moje zdanie.
10/10

Główne plusy:

  • Oprawa muzyczna jest po prostu rewelacyjna, wpasowana w całą fabułę, nieraz doprowadzała mnie do łez, chociaż jak słyszałam to nie tylko mnie. 

    Taki mój ulubiony kawałek:

  • Zaskakujące jest to że nie ma tu bohatera, który w jakiś sposób nie podobał by mi się, a sama kreacja bohaterów jest zadziwiająco rozmaita, żaden z nich nie jest do siebie podobny, każdy jest indywidualny.
  • Zakończenie świetnie przemyślane, aż prosi się o drugą serię, jednak czy twórcą udało by się uzyskać podobny efekt ? ( Słyszałam jednak że 2 sezon miał powstać jednak został wstrzymany)

POLECAM!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz