piątek, 9 listopada 2012

Restyle - recenzja

Miałam nadzieje że pierwsza recenzja na temat sklepów dotyczyć będzie Body Line, jednak niestety wystąpiły małe komplikacje i muszę jeszcze trochę poczekać na moje zamówienie.
Wróćmy jednak do tematu głównego czyli Restyle.pl . Zacznę więc od samej strony.


STRONA:

  • Strona skonstruowana w prosty sposób, łatwa w obsłudze.... nawet "zielony", nie mający nigdy do czynienia z zakupami przez internet nie będzie miał z tą stroną żadnego problemu. Każda kategoria/dział... ma swoje podkategorie w których możemy znaleźć rozmaite produkty. 
  • Najnowsze produkty wyświetlane zawsze w centrum strony.
  • Przed samym zakupem, wyświetla się regulamin (w pełni zrozumiały i bez żadnych haczyków). Dla tych którzy tak bardzo nie lubią czytać tych regulaminów mówię że warto, niż potem zamartwiać się z jakichś błahych powodów. 
  • Ciekawa oprawa graficzna.


Strona/podsumowanie: Jest dobrze zaprojektowana i prosta w obsłudze, a wszystkie ważne informacje dostępne są przed samym zamówieniem, oby więcej takich stron.

PRZESYŁKA:

  • W dość przestępnej 11/12zł. Chociaż moim zdaniem mogło by być to nieco tańsze. // Normalny koszt paczki priorytetowej to około 7 zł, w zależności od wagi, zaś paczka z Chin to około 20zł... więc wolała bym tańszą przesyłkę.... np. zamawiam sobie pierścionek za 9 zł, a za paczkę płacę 12zł, więc po prostu czasem jest to nieopłacalne.
  • Szybka dostawa przesyłki. Gdy zamawiałam towar doszedł do mnie po dwóch dniach od daty zapłaty, czyli nie było żadnego problemu z oczekiwaniem, co jest problemem w kilku innych sklepach internetowych.

Jest kilka rzeczy które wolała bym w tym przypadku zmienić, no ale nie można mieć wszystkiego, więc jeśli chodzi o przesyłkę i dostawę z Restyle.pl jestem z niej zadowolona.  


ASORTYMENT:

  • Na pewno jednym z plusów jest duża liczba rozmaitych i niepowtarzalnych towarów o nastrojowym klimacie. Każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie, od bluzek, sukienek, pasków po rajstopy. Duży wybór z różnych kategorii.
  • Jeśli chodzi o wygląd produktów to są one faktycznie niesamowite. Są specyficzne, a liczba stron polskich oferująca tego typu towary jest minimalna.
  • Przejdźmy jednak do minusów, czyli jakości. Faktycznie  na stronie  idzie znaleźć głównie pozytywne komentarze dotyczące produktów, jednak są to komentarze pierwszego wrażenia, a wady techniczne wychodzą po pewnym czasie, w dalszej części wyjaśnię wady zakupionych przeze mnie produktów. Oczywiście niezaprzeczalnie są tu też dobre produkty, jednakże ja na takie nie natrafiłam. 

Najgorzej oceniany produkt?


SPREJ KOLORYZUJĄCY!



A oto kilka opinii:


MÓJ ZAKUP !


  • Zacznę od "pięknej" nausznicy w kształcie macki ośmiornicy. A oto ona:


Naprawdę piękna nausznica, starannie wykonana z dbałością o detale. 

Co jest z nią nie tak?
  1. Końcówka kolczyka (zatyczka) widoczna na zdjęciu jest tak niedopracowana, że cały czas się rusza i opada, spowodowało to że wypadła mi gdzieś i jak na razie nie noszę nausznicy.
  2. Jest mała i bardzo przekrzywia ucho, co sprawia ból.
  3. Dodatkowo gdy nosimy ją w zimę a nie zakrywamy uszu, uszy podczas noszenia nausznicy, odczuwają nieprzyjemne uczucie. 

  • Czarny retro gorset overbust z ornamentami:




Gorset jest z dość dobrej jakością tkaniny, pięknie ozdobiony i również dużą uwagę zwraca dbałość o detale.

Co jest nie tak?
  1. Fiszbiny są plastikowe przez co szybko się wyginają i nie powracają do pierwotnego stanu. Rada: kupujcie gorsety z metalowymi fiszbinami. 
  2. Fiszbiny niszczą materiał, powstaje dużo dziur przy końcówkach fiszbin.
  3. Materiał jest bardzo delikatny przez co niszczy się też przy zapięciach, rozszerza się w sposób który powoduje widoczność białych przednich fiszbin.

MOJA OCENA:

7/10

Odjęłam trzy punkty ze względu na jakość niektórych produktów, które bywają wadliwe. Moja rada: zanim kupisz jakiś droższy towar poradź się kogoś kto już owy towar nabył, niech poda ci jego wady i zalety, wtedy decyduj czy chcesz go kupić czy też nie. 


1 komentarz: