poniedziałek, 29 października 2012

Pamiętnik przyszłości

Ostatnio mam coraz mniej czasu (ah ta nieszczęsna klasa maturalna), ale postaram się go znaleźć dla moich czytelników... o dziwo i tacy są ... za co bardzo dziękuję ! ^.^

No to na dzisiaj przyszykowałam małą recenzję.

Mirai Nikki





Jak ja widzę tą historię ? Młody chłopak, niezdarny który musi na każdym polegać i jego pseudo fanka która robi wszystko by chłopak ją docenił. Historia rodem z romansu jednak to nie to. Psychopatyczna dziewczyna mianem Yuno to również seryjna morderczyni, która zabija broniąc swojego ukochanego o imieniu Yukiteru. Czemu Pamiętnik przyszłości(miari nikki)?  Dwunastka bohaterów otrzymuje swój własny dostosowany do potrzeb pamiętnik przepowiadający przyszłość. Ciekawa sprawa? Nie kiedy posiadanie go wiąże się z utratą życia, a wszystko po to żeby zostać bogiem. Na moje oko, ogólnie rzecz biorąc jest to ukazanie psychopatycznej destrukcji świata. Anime oceniam w miarę dobrze jednak sama końcówka meni osobiście nie przypada do gustu.

Ocena:
8/10

Za co odjęłam punkty ?


  • W pewnym momencie anime zaczyna się zbyt ciągnąć, osobiście miałam czasem ochotę przewinąć do czegoś ciekawszego.

  • Główna bohaterka Gasai Yuno, sama kreacja bohaterki i jej portret psychologiczny był rewelacyjny, dopóki nie doszłam do ostatnich odcinków gdzie dowiadujemy się nieco więcej, w tym też momencie moje zamiłowanie do tej bohaterki zmalało. 



Opening i muzyka:


Zastanawiałam się przez chwile czy nie odjąć jeszcze punktu za oprawę muzyczną, bo nie była ona zbyt dobrze przygotowana w tym anime, jednak opening w jakiś sposób mnie przekonał.

Główne plusy:






Aru Akise
  • Na pewno pomysł i kreacja tego anime jest czymś niepowtarzalnym, przynajmniej ja nie widziałam drugiego podobnego. Jednak przez to że jest to takie nie powtarzalne na pewno nie chciała bym oglądać już ewentualnie utworzonej 2 serii Mirai Nikki, lub podobnego anime, chyba że miała bym to zobaczyć tylko do oceny.

  • Plus dla mnie. Kreacja bohaterów: 





Minene Uryuu



Czemu ? Oceńcie sami :)

A jakie są wasze opinie na temat tego anime ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz