czwartek, 4 października 2012

A niech się pochwalę xD

Nyaa~~ 29 września miałam przyjemność wziąć udział w regatach na Zalewie Rybnickim. Chociaż nie mam zbyt wiele do opowiedzenia, bo niektóre rzeczy naprawdę ciężko opisać, to powiem po prostu że rewelacyjnie się bawiłam. Dziękuję mojej kochanej Kuro(Werci) i Ani, bez was żeglowanie to nie to samo ;p a tu taki nasz mini damski team :) :

Kuro (Wercia)
No oczywiście ja ^^
Anna ^^



















No faktycznie nie byłyśmy w pierwszej trójce no ale nie to się liczy! W następnym roku znowu spróbujemy poprawić swój wynik :) 

No ale oczywiście medale były, tylko że w kategorii... "Za urok" xD 

Moja mina mówi sama za siebie....
"Urok, jaki znowu urok, ja się pytam?!" xD

No i to na tyle, taki króciutki post, obiecuję że w końcu zacznę coś pisać, tylko oby więcej czasu i weny.  
No to miłego! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz