wtorek, 4 września 2012

Kreatywni... Patrycja (Hyden) Bugajewska


Oto nowy pomysł który wpadł mi do głowy.... czemu nie pisać o ludziach, o których warto napisać? Dlatego też postanowiłam zacząć. Każda osoba o której będę chciała napisać, bo jest coś co chciała by wszystkim pokazać, zostanie opisana w temacie zatytułowanym  "Kreatywni".

Tak więc zaczynajmy.

"Kreatywni" #1

 Patrycja (Hyden) Bugajewska
W pierwszym wydaniu "Kreatywnych" mam przyjemność zaprezentować wam jeden z talentów Hyden. Zacznijmy jednak od tego kim tak naprawdę jest ta utalentowana dziewczyna. Patrycja uczy się w jednym z Jastrzębskich techników, obecnie uczęszcza do 2 klasy o profilu informatycznym. Interesuję się grafiką, fantastyką, mangą&anime oraz tym o czym miałam zamiar z nią rozmawiać czyli projektowanie ozdób (dusików).

Postanowiłam więc przeprowadzić z nią krótki wywiad:

U:  Kiedy i czemu zajęłaś się projektowaniem tego typu ozdób ?  

H:  W sumie nie wiem kiedy zaczęłam, ale po prostu zainteresowały mnie ręczne robótki. Czerpię z tego radość i satysfakcję, że stworzyłam coś unikalnego dla siebie bądź przyjaciół.

U:  Czy była byś w stanie trafić w gust każdego potencjalnego kupca? Dostosowała byś się do jego wymagań?

H: Myślę, że tak, zawsze jestem chętna na sugestie ze strony kupca, to zawsze coś nowego i ciekawego.

U: Czy tworzysz jeszcze coś prócz dusików?

H:  Różne spinki, przypinki, rękawki, stroje, figurki... przeróżne rzeczy.

U:Jednym słowem chcesz trafić w każdy gust ?

H:No staram się, by każdy był zadowolony.


A teraz mam przyjemność zaprezentować wam kilka jej handmade'owych dusików. 









U: A w jakich mniej-więcej cenach można zakupić taki dusik ?

H:  No te najprostsze to do 10 zł +przesyłka, z większą ilością ozdób to 15zł i w górę, grubsze z kokardkami i koralikami to od 20zł+.

Jeśli tak jak mnie podoba wam się to co robi Hyden, jeśli chcieli byście by i dla was stworzyła jakąś 
unikalną ozdobę w dobrej cenie możecie pisać na jej numer GG:8104066


...............................................................................................................................

Jeśli i wy macie coś co chcieli byście zaprezentować innym piszcie.
GG:10805667

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz