poniedziałek, 3 września 2012

Yaoi czy Yuri ?

Taka sonda na miłe zakończenie dnia :)

A wy co wolicie ?




Ostatnio miałam okazje spotykać coraz więcej Yaoi'stów, tak też zaczęłam się zastanawiać czy nie warto dowiedzieć się czemu tyle osób jest tym aż takie zainteresowanych. Osobiście jeśli chodzi o Yaoi miałam okazję zobaczyć tylko Junjou Romantica, które niekoniecznie przypadło mi do gustu. Jeśli o mnie chodzi gustuje raczej w anime typu Yuri które pod względem fabuły jak i przekazywania uczuć bardziej do mnie przemawia i wręcz bardzo mi się podoba. 

Tak naprawdę ten artykuł ma służyć raczej jako sonda. Tak więc proszę piszcie co wam podoba się bardziej Yuri czy Yaoi ? A przede wszystkim czemu ten typ bardziej wam odpowiada?  

2 komentarze:

  1. Yaoi yaoi i jeszcze raz yaoi. Kobieca erotyka wylewa sie zewszad na kazdym kroku, atakuje z bilboardow, napastuje w teledyskach i reklamach. Kobiety nadmiernie erotyzuja swoj wyglad uzywajac np legginsow zamiast spodni... Erotyka z udzialem kobiet juz mnie po prostu brzydzi. Yaoi jest wspaniala ucieczka od tego uprzedmiotowionego erotycznego swiata kobiet. Z yaoi polecam starfightera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście wolę yaoi, ponieważ yuri zwyczajnie do mnie nie przemawia. może dlatego, że nie oglądałam anime tego typu, aczkolwiek zamierzam jakieś obejrzeć. może zna ktoś lekkie yuri? :D

    OdpowiedzUsuń