sobota, 19 kwietnia 2014

Jajcarskie anime. - Shugo Chara!


Już jutro święta a co za tym idzie... jaka... jaka....i jeszcze raz jajka. Skoro więc jesteśmy w tematyce jajek napiszę o anime które miałam okazję zobaczyć jakieś 3-4 lata temu. Nie zaimponowało mi ono zbytnio jednak postanowiłam o nim napisać.

Shugo Chara! 




Każdy z nas oprócz ciała posiada także dusze, można powiedzieć że i w tym anime jest coś takiego, jednak według tego w środku każdego człowieka jest małe jajeczko (człowiecze "ja") w którym żyje mały człowieczek ---> taka ludzka osobowość. Nieliczni są w stanie dostrzec owe duszyczki, jedną z takich osób jest główna bohaterka Amu która w niespotykany sposób posiada 3 duszyczki. Dzięki niem może przechodzić transformacje i ratować ludzi. Można powiedzieć że jest tu motyw walki "dobra ze złem" ale zdecydowanie zbyt przesłodzony.







Historia jest dodatkowo wzbogacona o kilka wątków miłosnych, niestety nie są one jakieś bardzo poruszające lub ekscytujące. Jeśli chodzi o bohaterów też nie są one jakoś porządnie rozbudowane. 
Anime to ma kilka serii, a że fabuła nie jest w nim zbyt porządna strasznie się dłuży i zrezygnowałam w pewnym momencie z oglądania ostatniej serii. 


MUZYKA:

Powiem tylko coś na temat openingów ponieważ prawie wszystkie mi się podobały, więc dziękuję za nie twórcy. O muzyce z samego anime nie mam zbyt wiele do powiedzenia, była średnia... po prostu była i tyle. 






MOJA OCENA:

5/10

Anime ładnie narysowane, bardzo urocze, jednak pomimo ciekawego pomysłu projekt jest kiepsko zrealizowany i strasznie się ciągnie. Anime polecała bym raczej młodszej widowni. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz