sobota, 15 grudnia 2012

Hellcon 8-9.12.2012

Witam wszystkich cieplutko przy łyku ciepłej herbaty :D

Co przygotowałam na dziś ? 

Konwent -> Hellcon Apokalipsa 8-9.12.2012



RECENZJA 

         W ubiegły weekend miałam okazję uczestniczyć w Warszawskim konwencie "Hellcon-Apokalipsa". Konwent odbywał się na terenie jednej z Warszawskich szkół (nie pamiętam co to za szkoła xD). Rozpoczęcie konwentu, nastąpiło o godzinie jedenastej, zaś na teren konwentu zaczęto wpuszczać od godziny dziesiątej. Konwent przewidywał wiele interesujących paneli, wydarzeń oraz sal z rozmaitymi grami np. DDR. Na konwencie można było zakupić sobie unikatowe gadżety z mangi i anime oraz wiele innych.

MOJE WRAŻENIA !

        To była prawdziwa apokalipsa! 
-  Apokalipsa spowodowana zimnem i odmrożeniem nóg --> Od godziny około 7 rano czekaliśmy pod szkoła aż otworzą akredytacje = ok. 4 godzin w mrozie i ścisku z odmrożonymi nóżkami dzięki czemu kaloryfery stały się główną atrakcją konwentu. 
Cudowna kolejka <3
Panele? Szczerze nie byłam na żadnym xD Czemu? Nie było nic co jakoś szczególnie by mnie zainteresowało wiec sobie odpuściłam... Jednakże to tylko i wyłącznie moje zdanie, może i było tam coś interesującego. 

DUUUŻO LUDU! Organizatorzy postawili na ilość nie jakość, spowodowało to ogólnie panujący chaos i bajzel, z powodu zbyt dużej liczby uczestników część nie została nawet wpuszczona na cosplay.


COSPLAY

Ludzie biorący w nim udział byli po prostu rewelacyjni. Widać było że dużo włożyli w zaprojektowanie cosplay'i. Dodatkowo samych cosplay'erów była bardzo dużo, chociaż dokładnie nie wiem ile. xD

Cosplay który podobał mi się najbardziej?
-Gnijąca panna młoda.

 

No i oczywiście cudowny Tobi <3




Chociaż sam konwent nie był czymś rewelacyjnym ciesze się że mogłam tam być, w końcu spotkałam ludzi za którymi było mi bardzo tęskno. Tak wiec pozdrowienia! KOCHAM WAS! XD <3

No i jeszcze tak na koniec ja w jednym z mych cosplay ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz