niedziela, 10 lutego 2013

Zapraszamy do Harajuku!

Witajcie w Harajuku, "centrum wszelkiej mody"



Co to jest Harajuku ?

To jedna z dzielnic w Tokyo przy stacji Harajuku, dawniej będącą główną stacją wioski olimpijskiej. Napływ kultury między narodowej zaczął ściągać tam  japońską młodzież, która zainteresowała się nowymi prądami. 
Dzisiaj jest to miejsce w którym możemy zobaczyć  wszelka modę, począwszy od pełnych elegancji stroi po przesycone dodatkami kompozycje, ale to właśnie jest urok Harajuku.
Jest to miejsce w którym młodzi ludzie maja możliwość oderwania się od szarej rzeczywistości i pospolitych mundurków i wskoczyć w coś w czym czują się najlepiej i w czym są rozpoznawalni.







Jest to pierwsze miejsce które mam zamiar odwiedzić w momencie kiedy uda mi się w końcu trafić do Japonii, tylko będzie trzeba kupić jeszcze dobry aparat, żeby wyszły dobre zdjęcia. Będę też potrzebowała dużo pieniążków na zakupy, obkupię się tam w cudowne ciuszki.

Mam nadzieję że jeśli ktoś nie wiedział wcześniej czym jest w ogóle Harajuku liczę że jakoś dopomogłam. Oczywiście zrobiłam to bardzo skrótowo. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz