środa, 29 maja 2013

Najbliższy czas.

Witajcie.
Jako iż w najbliższym czasie mam do przygotowania trzy cosplaye na sam lipiec, poświęcę kilka notek na opisanie tego o co chodzi w samym cosplayu i jak idą moje prace.

Co robię:

  • Anarchy Panty z Panty and Stocking with Garterbelt na ANIMATSURI 2013
  • Shinobu Oshino z Bakemonogatari na BALCON 2013
  • Elyon Brown z W.I.T.C.H. na KRAKON 2013 


Anarchy Panty
Shinobu Oshino

 
Elyon Brown

Liczę że szybko uda mi się z tym uporać. Mam nadzieję że moje prace chociaż trochę się wam spodobają, a kto wie może kogoś nawet zainspirują :).

Puki co zapraszam do obejrzenia filmiku  przedstawiającego KATSUCON (tak to dopiero są cosplaye) który ma miejsce w Stanach Zjednoczonych.... kiedyś na pewno się na niego wybiorę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz