niedziela, 24 listopada 2013

Marzenia... warto czy nie warto?



Zaczynam od filmiku który widziałam już jakiś czas temu, jednak po raz kolejny wpadł mi w ręce i postanowiłam go wam pokazać (możliwe że już go widzieliście).

Jako iż jakiś czas temu postanowiłam że ten blog nie będzie poświęcony tylko i wyłącznie moim zainteresowaniom związanych z mangą, anime i Japonią. Chciała bym podjąć dzisiaj temat związany z marzeniami i szczęściem.


 MARZENIA

Marzenia - moim zdaniem jest to dość otwarty temat. Każdy człowiek ma bowiem inne podejście do marzeń. Dla niektórych są one wszystkim, dzięki nim są zmotywowaniu do działania, żyją dla nich, inni zaś uważają je za zbędne, ponieważ mogą ograniczyć człowieka.

Jakie ja mam podejście do marzeń?
Moim zdaniem marzenia są bardzo ważne w ludzkim życiu, dają siłę napędową. Dążenie do spełnienia marzeń, próba ich realizacji przynosi mi wiele miłych chwil. Czasem nie chodzi o samo spełnianie marzeń a o bycie szczęśliwy. Moim zdaniem dzięki ludzkim marzeniom jesteśmy też w stanie dowiedzieć się nieco o ludziach, czy są materialistami (marzą o bogactwie) czy chodzi im o coś więcej w życiu niż tylko potrzeby materialne.



Moje marzenia?
Jeśli chodzi o mnie to mam te same marzenia od około 7-8 lat. Od dziecka marzyłam o tym żeby w przyszłości założyć rodzinę i być szczęśliwą u boku męża i moich dzieci (oczywiście to w przyszłości). Tak naprawdę to było jedyne moje marzenie które istnieje we mnie do dziś i cieszę się że właśnie takie marzenie we mnie żyje. Marzeniem które powstało gdy byłam już w gimnazjum to wycieczka do Japonii, moje zainteresowanie wzięło nade mną górę i chcę poznać od środka to czym się interesuję.
Mam też kilka nieco innych marzeń, a może to raczej zachcianki, w każdym razie chciała bym: 1. Skoczyć ze spadochronem. 2. Skoczyć na bungee z Wodospadu Wiktorii. 3. Zanurkować w klatce w miejsca żerowiska rekinów xD. Takie moje pomysły na ciekawsze spędzenie życia.

A JAKIE SĄ WASZE MARZENIA ?

TEMAT nr. 2 CZYLI... SZCZĘŚCIE!


Szczęście jest to stan który odczuwa każdy człowiek, wystarczy tylko że tego chce i że dopuszcza je do siebie. Jeśli jesteś smutny i mówisz że w życiu nie spotkało cię nigdy szczęście rozejrzyj się i doceń drobne rzeczy, a zobaczysz jak wiele radości jest wokół ciebie, wystarczy tylko że uwierzysz! (Przekaz skierowany do tych co nie wierzą w szczęście).
Co sprawia że jesteś szczęśliwym?
To bardzo trudne pytanie i każdy odpowie na to pytanie zupełnie inaczej. Co sprawia że ja jestem szczęśliwa? Jestem szczęśliwa że żyje, jestem zdrowa, mam rodzinę którą kocham i przyjaciół którzy są przy mnie gdy ich potrzebuje, jestem szczęśliwa również odczuwając szczęście innych ludzi. Odczuwam szczęście każdego poranka gdy mogę spojrzeć na słońce, gdy czuje powiew wiatru, gdy czuję padający deszcz. Co daje najwięcej szczęścia? Moim zdaniem tym co daje najwięcej szczęścia jest miłość która wypełnia nas samymi pozytywnymi emocjami, jest ona najpotężniejszą siłą na świecie ponieważ istnieje nawet gdy odejdziemy z tego świata.

A WY DZIĘKI CZEMU JESTEŚCIE SZCZĘŚLIWI?  

Zapraszam do komentowania i do odpowiadania na zadane przeze mnie w tym poście pytania.

2 komentarze:

  1. pierwszy filmik jest wspaniały!
    jestem szczęśliwa dzięki prostym gestom, dzięki moim cudownym znajomym i rodzinie - największe skarby życia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życiowe przemyślenia ;)
    Powodzenia w spełnianiu marzeń i zachcianek, oby wszystkie się spełniły^^
    A co do szczęścia..zgadzam się z Tobą, miłość, to jest to ;D

    OdpowiedzUsuń