środa, 13 listopada 2013

Troszkę.

PRZEPRASZAM !

Witajcie moi mili, przepraszam że tak dawno mnie tu nie było, miałam tyle planów na notki a nie wyszło z nich nic, a wszystko z powodu mojego braku czasu, to przez studia. : < 
Mam jednak coś dla tych których interesuje to jak wygląda studenckie życie w moim wykonaniu, oczywiście dopiero zaczynam. :P 
Jeśli kogokolwiek z was interesowało by moje życie studenckie zapraszam na mojego bloga STUDENCIAK

Czy napisałam tylko po to żeby przeprosić ? Nie ^^
Oczywiście że musiałam coś dla was przygotować. O co chodzi? Niedawno obejrzałam pewne anime, które na pewno spodoba się, o ile już nie wpadło w oko kobiecej części widowni. 

Brothers Conflict -shoujo



Jeśli jakakolwiek dziewczyna marzy o tym żeby mieć braci, to właśnie takich. Przystojni, uczynni, ambitni robią wszystko dla swojej ukochanej siostrzyczki, tacy właśnie są bracia z anime Brothers Conflict. Niby wszystko pięknie, ale przecież akcja musi być. Braci łączy jedna rzecz, kochają swoją siostrzyczkę Chi, jednak nie jest to tylko i wyłącznie ciepła braterska miłość a namiętne uczucie zagłębione w głębi ich serc, cała ta sytuacja wywołuje więc konflikt między braćmi, a każdy z nich próbuje skraść serce swojej siostrzyczki, co doprowadza główną bohaterkę do stanu przygnębienia, nie chce ona bowiem żeby rodzina cierpiała z jej powodu. 


Stwierdzam że jest to jedno z lepszych shoujo które miałam okazję ostatnio oglądać.
PLUSY:     
- ciekawa fabuła
- dobry opening
-konstrukcja bohatera -> jesteśmy w stanie przyjrzeć się dokładniej historią bohaterów

Oczywiście mam też swoich ulubieńców jeśli chodzi o to anime:
Futo Asahina

Yuusuke Asahina 
Natsume Asahina
Kaname Asahina


Następnym razem przygotuję wam krótką recenzję na temat anime Danganronpa Kibō no Gakuen to Zetsubo no Kokosei The Animation, jak na razie jestem bardzo usatysfakcjonowana, gdy tylko je skończę od razu pojawi się notka. 

OYASUMI 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz